joi, 27 martie 2008

Poem cu o balega de cacat!

Avem placerea sa va prezentam un poem scatofil scris de o noua membra a Asociatie Scatofililor Romani. Un poem scris cu un veritabil si emotionant talent scatofilic:

M-am impiedicat de-un ciot,
Si-am cazut direct in bot,
Caci mi-au mers toate pe dos,
De-am cazut asa frumos:
Cu ochii intr-o crenguta,
Si cu nasu-n baleguta.

Ei, cacat, mi-am zis deodata,
Asta-i balega dotata,
Stapanul zici c-a mancat,
Zi de zi numai cacat!
Caci se-ascund bucati crocante,
In forme apetisante.

Bucuroasa de captura,
Am stocat cacatu-n gura,
Si iute m-am dus acasa,
Si l-am pus direct pe masa,
O salata mi-am gatit,
Din cacatul cel gasit,

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo, excelenta poezie. Oare cand voi scrie si eu asa ceva ? Niciodata cred......... Se cunoaste ca are talent, trebuie sa mai scrie. Chiar daca scrie mai rar, nu conteaza, importanta e valoarea poemului. Inca odata FELICITARI !