vineri, 7 martie 2008

Glume cu cacati.

Sursa: http://teoriareduceriilaabsurd.wordpress.com/

1.Doi cacaţi stăteau pe marginea drumului. Unu pe o parte, celălalt pe cealaltă parte. Unul era de la căţel, celălalt de la alt căţel. Unul era maro, în celălat ai călcat tu.

2.Un cacat cugetă într-un şanţ: off, ce viaţă de căcat!

3.Un cacat se îndrăgosteşte de o fecală. Şi îi face declaraţii ca să o impresioneze: eşti frumoasă, diareea mea cea proaspătă, cu iz de mâncare de la amiază….etc etc etc. Fecala îşi roteşte ochii în cap şi, săturată exclamă: ei, căcat!

4. Doi cacati se cearta grosolan in buda. La care o fecala tuseste semnificativ: mai incet domnilor ca suntem in public!

5. Un cacat ascultă conversaţia dintre doi măturători de stradă.
-Câteodată am impresia că eu am cea mai căcăcioasă meserie! spune unul dintre măturători. -Auzi… cine vorbeşte! exclamă cacatu.

Un comentariu:

Lavinia Gedo spunea...

nu ma supar chiar daca eu le-am inventat... ce sa-i faci mai am si eu zile de ..rahat!!:P