joi, 6 decembrie 2007

O, scatofilii mei!

Voi muritori de rand,
O, scatofilii mei,
Cu toti s-aveti in gand,
Doar caca-n puii mei!

Nu mai doriti femei,
Orgii sa nu mai dati,
Doar caca tu sa vrei,
Muie-n cur de cacati!

Si cand in parlament,
Am sa-mi dezmint cacatul,
Voi toti perseverent,
Sa-mi inghititi rahatul!

La Cotroceni cand sunt,
Eu pentru voi trudesc,
Cacat va toc marunt...,
Cacatul meu regesc!

Iar pensii cand primiti,
Un mare caca vine.
Caci banii eu vi-i iau,
Sa-i investesc la mine!

Nu va mai asteptati,
La pensii ori mancare,
Voi caca sa-l mancati,
Ca-i cimitirul mare!

Si cand din truda mea,
Tu duhul o sa-l dai,
Iar toata munca ta,
E-o gura de malai.

Sa nu incerci atunci,
Malaiul sa-l degusti,
Ci la grasunii mei,
Malaiul sa-l arunci!

O voi, pensionari,
Ce derbedei sunteti,
Gloata de poponari,
Nemuritori pareti.

Nu vreti sa mai muriti,
Dar pensii tot mai vreti,
Si tot ce voi primiti,
E un cacat maret.

Caci de la voi,
Va muma-n cur,
Ma straduiesc,
Numai sa fur!

Niciun comentariu: