luni, 7 aprilie 2008

Balada diareei

Pe-un picior de plai,
Pe-un cacat ditamai,
Iata vin in cale,
Se cobor la vale,
3 scatofilei,
ca 3 cacatei,
Unu-i constantean,
Unu-i babaian,
si-un bucurestean.
Iar cel constantean,
Si cel babaian,
Mari se vorbira,
Ei se sfatuira,
Pe l-apus de soare,
Ca sa mi-l omoare,
Pe bucurestean,
C-are wc-uri multe,
Multe si marunte,
Si caca gustos,
Drag si puturos.
Dar cea diarie,
Cu gust de iahnie,
De 3 zile-ncoace,
Putoarea nu-si tace,
Pipi nu-i mai place.

- Diarie laie,
Laie cacatoaie,
De 3 zile-ncoace,
Putoarea nu-ti tace,
Pipi nu-ti mai place,
Ori caca nu-ti place,
Ori esti bolnavioara,
Draguta fecala?

- Dragutule scato,
Ai imbulinat-o,
Stapane, stapane,
Iti cheama si-un scarne,
Ca l-apus de soare,
Vor sa mi te-omoare,
Scato constantean,
Si cel babaian.

- Draguta fecala,
De esti nazdravana,
Si de-a fi sa crap,
In camp cu cacat,
Să spui lu babaian,
Şi lui constantean,
Ca sa ma ingroape,
Aice pe-aproape,
In wc-ul de boi,
Sa fiu tot cu voi,
In miros de pisati,
Sa aud cacati,
Aste sa le spui,
Iar la cap să-mi pui
Rahatel de fag,
Basind cu mult drag!
Rahatel de os,
Basind duios!
Rahatel de soc,
Basind cu foc!
Vînturi cînd vor bate
Prin ele-a răzbate,
Fecalele s-or strange,
Si putind, m-or plange,
Cu basini de sange!
Iar tu de omor,
Să nu le spui lor,
Să le spui cacat,
Că m'am însurat,
Cu-o mindră fecală,
A lumii puteală;
Că la nunta mea
S-a cacat o stea;
Soarele şi luna,
Mi-au pisat cununa;
Basini şi căcanaşi,
I-am avut nuntaşi
Preoţi, cacati mari,
Pipi, lăutari,
Cacatele mii,
Şi pisati făclii!

Iar dacă-i zării,
Dacă-i întîlnii
Măicuţă bătrînă
Cu cacat in mana,
Din ochi lăcrimînd,
Si din cur basind,
Pe toţi întrebînd
Şi la toţi zicînd:

- Cine-au cunoscut,
Cine mi-au văzut
Mîndru scatofel
Tras printr'un inel?
Feţişoara lui,
Pipi-ul laptelui;
Musteţioara lui,
Caca grîului;
Perişorul lui,
Caca corbului;
Ochişorii lui,
Caca cîmpului!...

- Tu Fecala mea,
Să te'nduri de ea
Şi-i spune cacat
Că m'am însurat
Fecala de crai,
Cacat ditamai.
Iar la cea măicuţă
Să nu spui, drăguţă,
Că la nunta mea
S-a căcat o stea,
C-am avut nuntasi,
Basini şi căcanaşi,
Preoţi, cacaţi mari,
Pipi, lăutari,
Cacatele mii,
Şi pisati făclii!

Un comentariu:

Anonim spunea...

beton