joi, 3 ianuarie 2008

Ceausescu catre poporul scatofil.

Din mormantul sau,
Ceausescu cere,
Caca sa-i trimita,
Cu pipi si miere.

Leana cea tafnoasa,
Mult nu mai ezita,
Comandand o masa,
Buna de gastrita.

Caca aromat,
Pipilic cu miere,
Totul e stocat,
Daca leana cere.

Dictatorii rad,
De poporul lor,
Ca al sau destin,
E cacat color.

Voi romani puternici,
Ce m-ati detronat,
Numai pe nemernici,
I-ati incoronat!

V-am construit case,
Strazi am asfaltat,
Azi aveti pe mese,
Un mare cacat!

De-as mai fi trait,
Si la carma tarii,
As fi construit,
Caca integrarii.

Insa voi ati vrut,
Sa ma-ndepartati,
Si ati obtinut,
Caca de ratati!

Iar in lipsa mea,
Ai vostri alesi,
Fura-n pula mea,
Ca niste perversi.

Degeaba voiti,
Acum sa revin,
Nu va mai caiti,
Ca-s mort pe deplin.

Ar mai fi ceva,
Ce-as putea sa fac,
Pentru tara mea,
Un gustos cacat.

Ce dracu sa faci,
Cand o tara-ntreaga,
De aurolaci,
Se caca-n desaga?

O popor ciufut,
Si infometat,
Libertate-ati vrut,
Liberi in cacat!

Niciun comentariu: